پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251413
رئيس جمهور يک نهضت خوب در بخش کشاورزي را رقم مي زند
تاریخ انتشار : 1401/03/19 16:28:50
نمایش : 969
سيد جواد ساداتي نژاد وزير جهاد کشاورزي گفت: ما يک بسته پيشنهادي 2000هزار ميلياردي در اين سفر براي بخش کشاورزي و دامداري تهيه ديده ايم که امشب در شوراي اداري مطرح مي کنيم که رييس جمهور بتواند يک نهضت خوبي در بخش کشاورزي به وجود آورد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد جواد ساداتي نژاد  وزير جهاد کشاورزي در سفر به شهرستان فارسان با اشاره به اينکه همه ما مديون خون شهدا هستيم اظهار کرد:  انشااالله خداوند به ما توفيق دهد تا  در قبال شهدا  بتوانيم وظيفه خود را به خوبي انجام دهيم.
 
 وي  با اشاره به اينکه بنده آشنايي کامل با شهرستان فارسان را دارم تصريح کرد: استان چهارمحال و بختياري  داراي ظرفيت هاي بيشماري از جمله کشاورزي است ، قدرت توليد پروتئين را  دارد.
 
ساداتي نژاد با اذعان بر اينکه؛  دغدغه امام جمعه  در حوزه اشتغال  را مي توان برطرف کرد گفت:  ما يک بسته پيشنهادي 2000هزار ميلياردي در اين سفر براي بخش کشاورزي و دامداري تهيه ديده ايم که  امشب در شوراي اداري مطرح مي کنيم که  رييس جمهور بتواند يک نهضت خوبي در بخش کشاورزي به وجود آورد.
 
وي خاطر نشان کرد:  حتما مطالبات شما  مردم شهرستان فارسان را مي شنويم و در حضور رييس جمهور مطرح مي کنم.
 
صالحي فرماندار شهرستان فارسان در ادامه اين برنامه اظهار کرد: متاسفانه در سنوات گذشته به خاطر  مسئله مالي، فرآيند سد آن طور که بايد پيشرفت داشته باشد نداشته است.
 
وي با اشاره به اينکه در حال حاضر  پيشرفت سد 80درصد است تصريح کرد:  درسال گذشته  مسئوليني که به اين شهرستان سفر کردند قول داده بودند که تا پايان فروردين ماه سد آب گيري شود اما نه تنها آب گيري نشده بلکه  از آن زمان تا کنون تنها ۶ درصد پيشرفت داشته است، اين پروژه رديف ملي است و اصلا مشکل منابع مالي ندارد.
 
صالحي يادآور شد:  پروژه سد يک پروژه ملي است و بعد از آن هم پروژه هاي خط انتقال است که براي کل شهرستان از اينجا تا کشتارگاه جونقان آب  شرب ، صنعت ، هم کشاورزي  را تأمين مي کند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html